人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Happy News

Happy News_e0103700_423265.jpg


So right before I went back to Japan, there was news made me really happy.
The pregnancy test came out to be positive!! I couldnt belive it. Shane and I were really exciting, but we werent sure if it was true yet untill we went to Dr to find out. I dont know how many sticks I bought and I cant even count how many times I was upset having negative result. So when result came back as positive, I just couldnt belive it.
日本に帰る直前に、うれしくて思わず泣けてきた出来事があった。
この、妊娠チェックする検査を家でやったところ、妊娠しているとの結果が。しぇーんも私も大喜び。しぇーんは時がこのまま止まればいいのに、といっていた笑。でも、私はこの検査を何十本も買って、何回も妊娠してないとの結果が過去にあったので、まだ半信半疑。お医者さんに行かないとホントに妊娠してるかわかんないからね、と自分にいい聞かせてた。でも、でも、もし本当だったら。。。。。ママ!?だとしたら、15歳から一人で寂しかった分、神様が御褒美をくれたのかもしれない。
by thesnyders | 2007-07-17 12:28