人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Its a girl!~女の子でした~

So, baby is a girl! She was so active that nurse took a while to figure out which sex she was! She is very healthy and passed all screening tests. I am so glad that baby is healthy and I am so glad our first baby is a girl!! We think we know what her name will be. She will have both Japanese name and American name. She will also have Japanese passport and American passport so that she can go back n forth between my country and Shanes country. So exciting!!

赤ちゃんの性別がとうとうわかりました~。女の子だって!この子はすごく活動的らしくて、動くから性別を知るまですっごい時間がかかった。でもとっても健康らしい。健康で女の子でもう言うことなし!今まで心配してたからホント嬉しくなった。赤ちゃんの名前はもうだいだい決めてるんだ。アメリカの名前と日本の名前を両方あげる事になる。あー楽しみだなー


写真は20週の赤ちゃん(インターネットから取った)。私の赤ちゃんも今20週。こんな感じでお腹の中で動き回ってるのかな。
Pic is baby of week 20 that I took from Google. Same as our baby. Our baby is probably smiling like her in my tummy :)
Its a girl!~女の子でした~_e0103700_14565460.jpg

by thesnyders | 2007-10-26 14:58